Saturday, January 12, 2013

EL MARINO BLANC!!





ELKEN baru Launching EL MARINO Blanc!!! EL baru try PERGHHH!! rasa dia memang SEDAP!!!! sangat2...... ni el share sikit info:-


3 Teknologi Canggih
1) Red Orange Complex (ROC®) BARU!!
Kompleks Oren Merah menggunakan suatu proses pemiawaian yang meningkatkan keberkesanan ramuan aktifnya sehingga 3kali ganda lebih tinggi daripada yang normal, lantas menghasilkan suatu ROC® yang lebih pekat.
2) Aktif VIQUA® Buah Delima melalui penyaluran NANO ADS®
Ia menyalurkan kandungan punicalagin (polifenol) piawai yang mempunyai bahan antioksidan yang 40kali lebih tinggi daripada jus buah delima biasa. Ia juga berkapsulkan penyalutan fosfolipid amino untuk mencegah kerosakan ramuan aktif dalam persekitaran perut yang berasid tinggi sementara memastikan suatu kadar penyerapan yang tinggi & selamat.
3) Collactive TM
Ia mempunyai nisbah 94% kolagen dan 6% elastin yang menyerupai dermis kulit kita. Keadaan ini menjamin kesamaan dengan kulit kita dan ia mudah dihadam dengan berat molekul rendah sebanyak 3600 dalton sahaja dan mempunyai daya tahan yang tinggi terhadap suhu tinggi serta persekitaran berasid.

4 Kaedah Perlindungan
El Marino Blanc menggunakan suatu pendekatan holistik untuk perlindungan penjagaan kulit dengan menguatkan pertahanan dalam terhadap faktor luaran yang merosakkan demi menawarkan
1) Kulit yang lebih cerah
2) Kulit yang lebih pejal & anjal
3) Kulit yang berseri
4) Tekstur kulit yang lebih licin

5 Aksi Sasaran
Setiap satu daripada 5 aksi terbuktinya menyasar secara khusus pada sumber masalah kulit dari dalam.
1) Melindungi sel kulit drpd sinaran UV
El Marino Blanc melengkapkan sel dengan pelindung UV dengan mengurangkan keradangan kulit aruhan-UVB sebanyak 35%, lantas melindungi sel kulit daripada sinaran yang merosakkan.
2) Menghalang tirosinase drpd menghasilkan melanin yg menggelapkan kulit
Tirosinase memangkinkan penghasilanmelanin daripada tirosin melalui pengoksidaan, seperti senario penggelapan kentang yang dikupas atau dihiris yang terdedah kepada udara. El Marino Blanc menyekat aktiviti tirosinase dan melawan spesis oksigen reaktif (ROS) yang menyebabkan pembentukan melanin kulit. Keadaan ini membantu untuk menyahpigmen dan menggalakkan kulit lebih cerah dari dalam.
3) Merencatkan aktiviti yang menguraikan kolagen & elastin kulit
El Marino Blanc merupakan penyekat kuat enzim yang menguraikan struktur kolagen dan elastin kulit, lantas menghasilkan kulit yang lebih gebu, elastik dan muda.
4) Mempercepat penghasilan kolagen & elastin yang baru
Dengan menggiatkan semula sintesis kolagen di samping meneutralkan radikal bebas dalam sel kulit, El Marino Blanc berfungsi untuk memperbaik hidrasi dan kelicinan kulit sementara mencerahkan kulit dan tompok gelap.
5) Menggantikan kehilangan kolagen & elastin
El Marino Blanc meningkatkan penghasilan serat kolagen dan elastin yang baharu dalam kulit, lantas mengembalikan ketegangan dan keanjalan dermis kulit sementara menghasilkan kesan pelembap yang unggul.

Keputusan Terbukti!!
(hasil kajian drp 64 orang yang berumur 25-50 tahun)
100% mengalami pengurangan garisan halus dan kedutan
85% mengalami pembaikan dalam kelicinan kulit
78% mengalami peningkatan kepada kelembapan kulit
69% melihat tompok gelap dan warna kulit menjadi semakin cerah


nanti after 2 week EL share pic ye.

sharingiscaring,

ELililyana
01116146162/0167252817

No comments:

Post a Comment